Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

443
opdedeurmat.nl schreef: ga ik dan eindelijk (morgen) gebeld worden om het formulier in te vullen.
Niet dus, anderhalf uur na het afgesproken tijdstip heb ik mijn TC een sms gestuurd (streng verboden, maar goed) dat de post blijft staan totdat de afspraak is nagekomen. Daarna een telefoontje: ja degene die dat zou doen is in gesprek ("voor jou niet belangrijk bla bla bla"), ik zeg hoezo niet belangrijk, we hadden een afspraak om 10 uur en weer laat niemand wat horen. Voelt knap waardeloos, voor een stuk stront maken ze nog meer tijd. Uiteindelijk is gebeld, halve minuut werk om gegevens te noteren en een formulier te laten opsturen. Fijn, de eerste stap (na bijna een week).

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

444
Ik had even het gevoel alsof ik vandaag voor DHL parcel aan het werk was. Had van Sandd een pakket van 6 kg bij de post. Heb dat in het autopakket gesorteerd. Gelukkig heb ik het op het goede nummer kunnen bezorgen want de bewoonster was gelukkig toch thuis. Moest kennelijk uit bed komen want het duurde even en ze had haar duster nog aan. Nu was die brievenbusklep aan de voorkant niet op slot en, mocht ze niet thuis zijn, kon het er toch nog in. Zo, dat karweitje is ook weer opgeknapt.
Even een paar moppen om het weekend mee in te gaan. Er staat een agent op een druk kruispunt het verkeer te regelen. Komt er een dame aan en die vraagt de kortste weg naar het ziekenhuis. Agent: 'Nou mevrouw, blijft u dan maar even hier staan dan komt u er snel genoeg".
Nou nog eentje: Komen twee lucifers elkaar in de polikliniek van het ziekenhuis tegen. Zegt de ene lucifer tegen de ander: "Wat kom jij hier doen?" Andere antwoordt: "Ik heb mijn kop verbrand".

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

446
Haha. Wat ik vandaag meemaakte. Ik kijk toevallig vanochtend even op mijn rooster. Alles nog zoals het hoort.

Ik kijk voor de zekerheid om kwart voor elf nog een keer en zie tot mijn verbazing dat mijn vaste wijken weg zijn gehaald en dat er twee onbekende wijken voor in de plaats zijn gekomen van een ander depot. Ik een mailtje sturen of het klopt. Geen reactie. Even bellen naar twee nummers. Wordt niet opgenomen. Ik dus om kwart voor twaalf maar naar dat depot en de chauffeur komt er net aan. Ik vertel aan de collega's daar van de wijziging. Ze vonden het vreemd want *** loopt hem altijd op vrijdag en ze is er gewoon. Dus wij samen even op mijn rooster kijken en wat zie ik? Mijn eigen wijken weer. En ik sta ondertussen op het andere depot.

Maar weer bellen. Krijg eerst niemand aan de lijn, maar uiteindelijk wordt er opgenomen. Ik moet gewoon naar mij eigen depot en mijn eigen wijken doen. :roll: Was iets verkeerd ingeboekt.

Toevallig dat die collega er al was anders was ik er mooi met haar wijken vandoor gegaan en waren mijn eigen wijken blijven staan. Hahaha

Tjongejonge. Vrijdag de dertiende!

Dus toen ben ik maar weer naar mijn eigen depot gefietst. Gelukkig prachtig weer en lekker de wind mee van dat depot naar die van mij. Dat dan weer wel.

ik kan er wel om lachen...
cron