Op het matje

1
Ik kreeg vandaag een mail, nadat ze me geprobeerd hadden te bellen, dat ik volgende week op kantoor moet komen, omdat ik Sandd 'in een slecht daglicht stel'. :o Nu maak ik eerder complimenten dan opmerkingen en ook niet vaker dan anderen, ik heb hoogstens gezegd dat ik me in de steek gelaten voelde door hun reactie nadat ik beroofd was vorig jaar op straat. Dat mocht ik niet op Facebook zetten. Maar dat is toch heel iets anders dan zeggen dat Sandd een rotbedrijf is?? Het gaat toch om mijn gevoelens daarover?? Daar heeft niemand wat mee te maken! Je gevoelens zijn van jou en daar mag je voor uit komen! Ik heb het gevoel dat er mensen zijn die dat niet begrijpen. Ik zie er echter wel tegenop. Heeft er iemand nog tips over wat ik wel of niet mag of moet zeggen? Ik wil gewoon graag blijven bezorgen. Ik heb dit vroeger vaker gehad en ik voel me dan heel onzeker, gewoon omdat ze het niet snappen, ik voel me soms Don Quichote die vecht voor dit onderscheid voor mezelf, maar ook voor anderen. Het kan ook om andere dingen gaan, maar dan over de foutieve postcodes en het eeuwige terugsturen van retourpost. Het klikt gewoon niet met deze invalcoördinator, net als de vorige, eerst wel maar nadat ze me van fraude verdachten ineens niet meer. Het is niet zo dat ze me beschuldigden, maar het voelde gewoon zo. Ertussen zat een vrouwelijke coördinator, die was heel aardig. Je hebt soms zo de schijn tegen als je gewoon goed ter wille bent, maar wel wilt dat er naar je geluisterd wordt!!

Re: Op het matje

2
Jeetje!

Ik zou in ieder geval gaan en zeggen dat je graag bezorgt en wilt blijven bezorgen en eerlijk vertellen wat je voelde nadat je beroofd was op straat en wat je vond van de reactie. En dat het niet de bedoeling was om hen in een kwaad daglicht te stellen maar dat je van een werkgever wel hulp en medeleven verwacht. Het is nl niet nogal iets. Dat het grote impact had en het kwijt moest En ook dat je daar onzeker van wordt. Je kan hen zeggen dat de keuze voor facebook misschien niet de beste keuze was, dat je beter via de mail contact had kunnen opnemen, maar dat je op dat moment even geen andere weg zag. Of iets in die richting.

Zorg ervoor dat je jezelf ook aanprijst. Wijs hen erop dat er geen klachten zijn. En hoe graag je bezorgt. Maar ga bij zo'n gesprek niet in discussie.

Misschien hebben anderen nog wat betere tips.

Ik wens je heel veel sterkte hoor!! Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt en dat Sandd het ook gewoon als een misverstand zal gaan zien. Ja hun naam is belangrijk, maar jouw veiligheid is belangrijker.
cron