Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

11
Bij postNl worden de nieuwe contracten beperkt tot maximaal 12 uur per week. Mijn bruto-uurloon is inmiddels 9,25 bij postNL (met elk dienstjaar stijg je brutoloon een paar eurocent)

En zoals eerder gezegd: combineren mag niet (in ieder geval de combi postNL en SANDD niet). Ik weet niet of bijvoorbeeld de combi SANDD /Intrapost wel zou mogen. De combi postNL met bijvoorbeeld (betaald) tussenschools-opvangwerk mag weer wel (geen concurrentie).

Bij postNL zijn er collega's die bijvoorbeeld het post bezorgen combineren met een baan in de schoonmaak of horeca en zo ongeveer rond het bijstandsniveau uitkomen.

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

14
Het is natuurlijk bij PostNL wel mogelijk om meer dan twee wijken per dag te lopen, maar ze zullen je niet zo snel meer dan twee wijken voor VAST geven. Maar als jij aangeeft dat je wanneer nodig nog wel wat extra's wil doen (bijv. in geval van verlof of ziekte van collega's) dan is mijn ervaring dat daar gretig gebruik van wordt gemaakt. Ik heb vandaag bijv. 3 wijken gelopen (dik 6 uur bezig geweest), en voor morgen sta ik op 4 wijken.

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

15
@Tabula Rasa
Helaas Tabula, afgezien van Newman ( een oudgediende met een vast contract voor 15 uur maar snabbelt er soms wel wat uurtjes bij)

Nu de vakantie tijd aanbreekt kan je mischien soms meer uren maken maar
meer dan 12 per week zit er niet in voor nieuwkomers bij Postnl.

Geertjan (ook een postnl forum lid schrijft:) Als gevolg van de nieuwe dienstregeling, kom ik niet meer aan mijn -12- uren. Ik zal volgens de team-coach 1 X per maand op zaterdag moeten werken.
Wie komt er aan zijn uren en wie niet meer?

Geertjan komt soms zelf niet meer aan zijn 12 uur. :cry:
Dan nodig ik je uit Kom naar Sandd Geertjan..
daar is de 12 wel te halen. :mrgreen:

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

16
Carla41 schreef:@Tabula Rasa
Helaas Tabula, afgezien van Newman ( een oudgediende met een vast contract voor 15 uur maar snabbelt er soms wel wat uurtjes bij)

Nu de vakantie tijd aanbreekt kan je mischien soms meer uren maken maar
meer dan 12 per week zit er niet in voor nieuwkomers bij Postnl.

Geertjan (ook een postnl forum lid schrijft:) Als gevolg van de nieuwe dienstregeling, kom ik niet meer aan mijn -12- uren. Ik zal volgens de team-coach 1 X per maand op zaterdag moeten werken.
Wie komt er aan zijn uren en wie niet meer?

Geertjan komt soms zelf niet meer aan zijn 12 uur. :cry:
Dan nodig ik je uit Kom naar Sandd Geertjan..
daar is de 12 wel te halen. :mrgreen:
Ik heb een vast contract voor 25 uur, en zelfs daar zit ik nog wel eens boven. Vorige week 29 uur totaal gedraaid.

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

17
@Newman

Nog mooier Newman :mrgreen:
maar je blijft wel "de uitzondering" . voor nieuwkomers zit dat er niet in.

en dat is nu net de vraag van Tabula.. hoeveel uren je kan maken om ongeveer op
bijstandsniveau te geraken..
dat zal met 12 - 15 uur niet lukken. Niet bij Sandd , niet bij Postnl. ik denk dat we het daar wel over eens zijn.

"" alleenstaande ouder Netto Bijstandsuitkering rond de 800 euro per juli 2013"

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

18
Misschien wel veelst te laat voor Tabula , maar anno 2014 mag je wel voor zowel Sandd als PostNL werken! Doe ik ook nl.
Bij Postnl verdien je na 3 jaar ietsjes meer dan bij Sandd maar mega grote verschillen zijn er niet.
Bij Sandd zijn ze redelijk soepel met extra wijken, bij postnl moet je als vrouw behoorlijk "gas" geven willen ze je serieus nemen met extra wijken......mannnen en de "oude" postbodes gaan voor..........

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

19
maroma64 schreef: Bij Postnl verdien je na 3 jaar ietsjes meer dan bij Sandd maar mega grote verschillen zijn er niet.
Bij Sandd zijn ze redelijk soepel met extra wijken, bij postnl moet je als vrouw behoorlijk "gas" geven willen ze je serieus nemen met extra wijken......mannnen en de "oude" postbodes gaan voor..........
Serieus? Vrouwen nog steeds achtergesteld? Pfffffffffffffffffffffff

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

20
@maroma64

Goed nieuws breng je voor veel Sandd/Postnl bezorgers..
vanuit Sandd wordt er geen bezwaar gemaakt als het op de zaterdag is.

werk je voor Postnl dan door de week? aangezien de dinsdagen elkaar dan overlappen.?

toch is het nog niet standaard toegestaan.
je hebt gelijk dat het concurrentiebeding in 2014 voor kleine contracten niet meer mag worden
gebruikt. (volgens de wet)
cron