Re: Echte wandelschoenen?

11
Ik loop ook op berschoenen ( zo noem ik ze maar) Maar ze raken nu op , de zolen beginnen te slijten. Nu maar eens kijken waar ik nieuwe haal. Bij de TNT krijg je eens in de zoveel tijd korting op ecco's maar daar hoor ik verschillende reacties over dat die toch ook niet zo lang meegaan. Je wandelt natuurlijk ook wel wat kilometers af.

groetjes Karin

Re: Echte wandelschoenen?

12
alkari schreef:...Bij de TNT krijg je eens in de zoveel tijd korting op ecco's maar daar hoor ik verschillende reacties over dat die toch ook niet zo lang meegaan...
Ja ik had ook die ecco schoenen met korting. Die zijn ook niet echt heel lang mee gegaan. In de winkel zeiden ze ook dat ze waterdicht waren. Maar heb daar niks van gemerkt. :?

Nu heb ik andere ecco schoenen en die zijn een stuk beter.

Re: Echte wandelschoenen?

13
rodyvdp schreef:
alkari schreef:...Bij de TNT krijg je eens in de zoveel tijd korting op ecco's maar daar hoor ik verschillende reacties over dat die toch ook niet zo lang meegaan...
Ja ik had ook die ecco schoenen met korting. Die zijn ook niet echt heel lang mee gegaan. In de winkel zeiden ze ook dat ze waterdicht waren. Maar heb daar niks van gemerkt. :?

Nu heb ik andere ecco schoenen en die zijn een stuk beter.
Mijn ecco's zijn prima en hebben goed dienst gedaan. En inderdaad, ze maken heel wat kilometers, dus dat ze niet echt heel lang meegaan is logisch, ik denk dat er maar weinig schoenen jaren meegaan. En waterdicht? Redelijk... maar met heel slecht weer krijg je toch natte voeten, ik doe dan 's middags weer droge sokken en mn laarzen aan, terwijl mn schoenen drogen...

Re: Echte wandelschoenen?

14
Schoot me gisteren ineens te binnen;
Als het hoogzomer is, dragen jullie dan ook stevige wandelschoenen?
Als ik mezelf naga... volgens mij druip ik daar uit als het 25 graden is... :lol:

Ik zat al te denken om eens een keer de route op mijn Crocjes te lopen, om uit
te proberen. In huis loop ik altijd op die dingen, en voor mijn gevoel kan ik daar
de vierdaagse nog op lopen! Ben pas in Sept. begonnen met bezorgen, dus eigenlijk
nog geen hoogzomer meegemaakt, vandaar mijn vraag...

Re: Echte wandelschoenen?

15
Ik loop zomers de eerste ronde meestal op mijn lage wandelschoenen en de tweede en of derde ronde op mijn Birkenstocks. Maar ik heb van collega's gehoord die alles op hun croqs liepen. Als je daar goed op kunt lopen lijkt me dat prima.

Re: Echte wandelschoenen?

16
Ik heb ook nog geen hoge temperaturen meegemaakt bij het bezorgen, daar ik net als Wyfosi sinds september vorig jaar de post bezorg, maar als ik in de zomervakantie met bergwandelen in temperaturen van 25 graden of hoger kan lopen op bergschoenen, lijkt het me met bezorgen ook een goed plan. Goede sokken erin aan en aan de wandel.... ;)
misschien ook goed zittende sandalen, maar dat zou ik komende zomer moeten uitproberen, wat het fijnste is.. :?: :P

Re: Echte wandelschoenen?

17
Net als Anne wandelen ook wij in de zomervakantie graag in de bergen. Ik heb geen echte bergschoenen daarvoor, maar wel stevige hoge wandelschoenen (in de Oostenrijkse bergen gekocht, "dus" wel geschikt om in de bergen te wandelen...).
Ik loop meestal op mn Ecco's, die zijn net iets soepeler dan mn wandelschoenen, maar toen mn vorige paar Ecco's versleten was en ik nog geen nieuwe had, heb ik ook n tijdje (in de zomer, in de warmte) met mn wandelschoenen aan gelopen. Goede sokken doen inderdaad de truc.
Groetjes, wandelaar
cron