Plattegrond voor vervanger

1
Ik heb mezelf vandaag een tijdschrift bezorgd :mrgreen: en daar stond de volgende tip in: Op de siteOpenStreetMap.org (let op dat je niet .nl neemt, want toen ging mijn virusscanner blaffen) kun je plattegronden printen van straten met huisnummers erbij! Heel handig om aan je invaller door te geven! Alleen merkte ik dat het bij mij niet klopte bij de flats, omdat daar steeds een bosje nummers verspringt. De missende nummers zitten dan in de flatkastjes, of juist niet. :lol: Verder klopte echt alles, zelfs de vorm van de huizen! :)

Re: Plattegrond voor vervanger

3
souliesandd schreef:Ik heb mezelf vandaag een tijdschrift bezorgd :mrgreen: en daar stond de volgende tip in: Op de siteOpenStreetMap.org (let op dat je niet .nl neemt, want toen ging mijn virusscanner blaffen) kun je plattegronden printen van straten met huisnummers erbij! Heel handig om aan je invaller door te geven! Alleen merkte ik dat het bij mij niet klopte bij de flats, omdat daar steeds een bosje nummers verspringt. De missende nummers zitten dan in de flatkastjes, of juist niet. :lol: Verder klopte echt alles, zelfs de vorm van de huizen! :)
Dank voor de tip. Het probleem met de flats wordt veroorzaakt doordat het programma aangeeft waar de woning zich bevindt, en niet waar de brievenbus staat. Bij de flats is het sowieso ondoenlijk om alle nummers op de juiste plaats te zetten, omdat deze zich ook boven of onder elkaar kunnen bevinden. Daar zou je eigenlijk een 3D-plattegrond voor moeten gebruiken.

Zeker goed bruikbaar deze site, en overzichtelijker dan Google maps.

Re: Plattegrond voor vervanger

6
Ja die link en site eronder was helemaal top! Ik heb er heel veel aan gehad. De huisnummers stonden erop. Kon hrt adres van de laatste envelop niet vinden. Even op het plattegrondje kijken en hoppa de brief zat al in de bus.

Hele onbekende wijk was zo gepiept!

Bedankt!!

@Opdedeurmat, ik liep Het Duifje vandaag als invalwijk.

Re: Plattegrond voor vervanger

9
slagvaardige schreef:Dat is weer de andere kant op!
Ja, ik vrees bij gebrek aan huisnummers weer veel duistere koffieshops naar binnen ;-) Weer eens wat anders.
Ik vond het Duifje trouwens erg leuk om te doen.
Ik ken die hoek van Arnhem niet zo. Hoop ook niet zo ver te komen, qua post bezorgen ;)
Morgen laatste dagje voor jou? Alvast fijne vakantie!

Re: Plattegrond voor vervanger

10
Yep, morgen nog. Deed vanmiddag even twee wijken sorteren in anderhalf uur totaal. Morgen dus nog en dan hen ik twee weken naar Kroatie. (Hoe zet je een trema boven de e met de mobiele telefoon?)

Mijn invalwijk heeft maar zes straten. Een enorm lange en daaraan dan de binnenstraatjes. Vorige keer zette ik mijn fiets in het midden en heb alles in een keer op de arm meegenomen. Zo weinig had ik. In anderhalf uur klaar, want het is wel een loopwijk en wat zoekwerk. Maar toch ook wel een gemakkelijke wijk ondanks de hofjes.

Nee de invalwijk die ik daarvoor had was andere koek. Mijn Gawd, die was uitgebreid!!!En ik ben wat gewend.

Maar goed. Morgen er nog even tegenaan en dan begin ik de 19e weer.
cron