PostNL heeft mijn pakket verloren?
Geplaatst: 20 dec 2013, 19:26
Dames en heren,
23 november 2013 heb ik onderdelen besteld om een Quad copter te bouwen. Onderdelen komen vanuit Hong Kong, China, bedrijf: HobbyKing. HobbyKing is een wel bekende en gewaardeerde modelbouw website te wereld.
29 november werd mijn pakket verstuurd en 13 december 2013 kreeg PostNL mijn pakket in handen.
Op Freipost EMS track & trace:
Transferred to delivery party PostNL Dec/13/2013 06:55:00 UTC.
Ik maar wachten, en HobbyKing e-mailen waar mijn pakket zich bevindt, krijg ik te horen dat PostNL het al heeft ontvangen. Het is al 1 week bij PostNL, dus ik bel de klantenservice op, 45 cent per minuut!! en vraag naar mijn pakket, geef mijn postcode én track & trace code, op geen één kan PostNL mijn pakket "vinden" wordt er verteld en PostNL kan er verder niks aan doen. Ik moet het maar uitzoeken met de verzender, maar verzender HobbyKing verteld mij dat PostNL het heeft ontvangen. Dit is ONZIN! . PostNL heeft mijn pakket in handen gekregen, en PostNL moet mij kunnen vertellen waar mijn pakket zich bevindt, niet de verzender! Ik vind het schandalig dat PostNL zo makkelijk weg kan komen met zulke gebreken! Nu moet ik OF een proces laten starten door HobbyKing tegen PostNL, die 2-3 maanden of zelfs meer maanden kan duren, of via PayPal mijn geld terug eisen van HobbyKing. Nou dat vind ik belachelijk! HobbyKing of ik moeten maar uitvinden wat we doen, terwijl mijn pakket van 440 DOLLAR , hier ergens in NL, wordt gegijzeld door PostNL!
Schandalig!
23 november 2013 heb ik onderdelen besteld om een Quad copter te bouwen. Onderdelen komen vanuit Hong Kong, China, bedrijf: HobbyKing. HobbyKing is een wel bekende en gewaardeerde modelbouw website te wereld.
29 november werd mijn pakket verstuurd en 13 december 2013 kreeg PostNL mijn pakket in handen.
Op Freipost EMS track & trace:
Transferred to delivery party PostNL Dec/13/2013 06:55:00 UTC.
Ik maar wachten, en HobbyKing e-mailen waar mijn pakket zich bevindt, krijg ik te horen dat PostNL het al heeft ontvangen. Het is al 1 week bij PostNL, dus ik bel de klantenservice op, 45 cent per minuut!! en vraag naar mijn pakket, geef mijn postcode én track & trace code, op geen één kan PostNL mijn pakket "vinden" wordt er verteld en PostNL kan er verder niks aan doen. Ik moet het maar uitzoeken met de verzender, maar verzender HobbyKing verteld mij dat PostNL het heeft ontvangen. Dit is ONZIN! . PostNL heeft mijn pakket in handen gekregen, en PostNL moet mij kunnen vertellen waar mijn pakket zich bevindt, niet de verzender! Ik vind het schandalig dat PostNL zo makkelijk weg kan komen met zulke gebreken! Nu moet ik OF een proces laten starten door HobbyKing tegen PostNL, die 2-3 maanden of zelfs meer maanden kan duren, of via PayPal mijn geld terug eisen van HobbyKing. Nou dat vind ik belachelijk! HobbyKing of ik moeten maar uitvinden wat we doen, terwijl mijn pakket van 440 DOLLAR , hier ergens in NL, wordt gegijzeld door PostNL!
Schandalig!