Bewaarservice PostNL

1
Er zijn scholen en bedrijven die hier niet meer voor kiezen om de post te bewaren. Dit omdat post van concurrenten van PostNL niet bewaard blijven. Ik denk dat het tijd is voor afspraken te maken met de post bedrijven onderling? Met vrije concurrentie is het er niet beter op geworden.

Re: Bewaarservice PostNL

2
de post voor een school die je in vakantie niet kan bezorgen
wordt, als je dat aangeeft op de retoursticker gewoon bewaard op het depot.

wat bedoel je nu met afspraken maken met de postbedrijven onderling...
wat voor afspraken wil je dan?

Re: Bewaarservice PostNL

4
door wie wordt de post bewaard... door postnl?
als er geen brievenbus is gaat de post van postnl ook retour depot neem ik aan.
nou sandd bewaart het evenzo op het depot als je aangeeft dat de school gesloten is wegens vakantie.
is mijn ervaring.

wat wil je dat de postdiensten elkaar bellen en zeggen zullen we beide de post weggooien of bewaren?

Re: Bewaarservice PostNL

6
Ik heb wel eens meegemaakt dat het al 1 week zomervakantie was en dat ik toch nog op tijd was om de post aan iemand te geven. tevens goldt dat niet voor postNL, die gooide gewoon de post in een hoekje, ik was zo lief om de post mee te geven en de bezorger aan te spreken... ik zo *waar denk je dat de post na vandaag zou liggen? nog steeds op de zelfde plek? denk je werkelijk? nee dacht het niet, die poststukken zie je gewoon nooit meer terug als je ze gewoon in een hoekje gooid!* :roll: even later bleek die postNLer die dag voor het eerst te zijn begonnen :oops:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Bewaarservice PostNL

7
In mijn wijk heb ik ook een school. Daar halen ze de brievenbus in de vakantie weg en de poort is op slot. Nu ken ik degene die daar de administratie doet redelijk goed. We hebben afgesproken dat ik de post tijdens schoolvakanties op haar adres bezorg m.v.v. post tijdelijk naar.....(haar adres). Dan weet zij dat het post voor de school is. De school en haar huis staan beiden in mijn wijk. Prettig geregeld voor de school en voor mij.

Re: Bewaarservice PostNL

8
@d Postbode7

Dat is natuurlijk een mooie oplossing. Dan kan de school ook kiezen voor de Doorzend Services volgens mij. Ik had ook een school die persé de brievenbus achter een hek neerzet. En die hek zit dan op slot. Ook handig: Daar heb je allemaal huisnummers met toevoegingen. Veel mensen vergeten wanneer ze iets bestellen de toevoeging. Wil nu het geval dat de post dan bij de school uitkomt! :D 10-1 tot en met 10-95. En de school heeft nummer 10! Bezorgen op adres niet op naam voert de boven toom niet echt service. Service van een postbode is denk ik groter dan het post bedrijf.

Re: Bewaarservice PostNL

9
Als ik jou vragen steeds lees VzO vraag ik mij onderhand af of je Überhaupt ooit een brief hebt kunnen bezorgen op het juiste adres.
Of de straat staat verkeerd, of er moet steeg/laan/gracht/dijk/boulevard staan ,of die persoon woont er niet, of het huisnummer bestaat niet, of de toevoeging klopt niet, of het hele adres bestaat niet, of de postcode klopt niet, of er is geen brievenbus, of die hangt te hoog/laag = te ver, of er staat aan de Hr. terwijl het een vrouw is en ga zo nog maar pagina's verder.

Re: Bewaarservice PostNL

10
Ik signaleer bijzondere zaken en vermeld die hier op dit forum.

Als ik jou vragen steeds lees VzO vraag ik mij onderhand af of je Überhaupt ooit een brief hebt kunnen bezorgen op het juiste adres.

Nee ik bezorg al jarenlang alle post op het verkeerde adres. Je aanname is dan ook helemaal juist. Ik gooi namelijk de post van nummer 3 bij 5 in de brievenbus. En het gekke is dat ik dit al heel lang doe en nooit feedback heb gekregen dat ik het fout doe. Jij stelt geen vragen en doet naar jouw eigen goeddunken.


Of de straat staat verkeerd: Waarin heb ik gezegd dat een straat verkeerd staat?


of er moet steeg/laan/gracht/dijk/boulevard staan: En wat is daar mis dat er een gracht staat?


of die persoon woont er niet: Dan moet de post daar gewoon bezorgd worden, we bezorgen niet op naam maar op ADRES.


of het huisnummer bestaat niet: Ja dat klopt, gemeentes reserveren huisnummers wanneer daar bijvoorbeeld een huis HAD kunnen staan. Een andere mogelijkheid is dat het huis afgebroken is. Jij hebt dit natuurlijk niet omdat jij allemaal post bezorgd ook al bestaat een adres niet.



of de toevoeging klopt niet: Ja wanneer jij SPULLEN besteld ben je VERPLICHT postcode + huisnummer in te voeren alleen vergeten mensen de TOEVOEGING en dat is met bepaalde REDEN niet VERPLICHT om in te vullen.



of het hele adres bestaat niet, Wat wil je hiermee zeggen? Dat ELK adres wel zou bestaan? Waar vind ik volgens jouw:

Knolweg 3
9999 XE Stitswerd



of de postcode klopt niet: Ja een postcode kan niet kloppen waardoor het bij Sandd in een andere wijk terecht komt dat is de verklaring die ik daar voor heb. Heb jij een andere reden? Vertel het me!


, of er is geen brievenbus, of die hangt te hoog/laag = te ver, of er staat aan de Hr. terwijl het een vrouw is en ga zo nog maar pagina's verder.

En jij wilt beweren dat dit niet mogelijk is? Wat wil je hiermee zeggen?
cron