Re: WEERT

12
Klopt, dat kan je niet zomaar vaststellen.
De bezorger bij de bijeenkomst die de post niet wil bezorgen als het hard regent is een senior.
Wel is mij verteld door de manager van VSP dat dumpen vaak door jongeren gedaan werd en het opstapelen van niet bezorgde post door wat ouderen. De kratten met post staan dan tot het plafond.
Heb zelf weleens een dagje gefietst in zuid-Limburg.
Wat een steile hellingen zeg, en als je dan als bezorger weer terug moet fietsen i.v.m. foutsorteringen ja dan....
Maar dit mag natuurlijk niet als excuus gebruikt worden.

Re: WEERT

13
Nee als Limburger weet je dat er hellingen zijn dus flauwekul idd, moet je er niet aan beginnen lijkt mij.
Jongeren dumpen wel vaak de hah krantjes en folders dat hoor je veel.

Re: WEERT

15
har099bezorger schreef::oops: ik heb wel eens in het verleden folders in de kliko gegooid, puur omdat ik daar gewoon geen zin in had. nooit geen klacht over gehad! :lol:
Dus je had altijd klachten? :shock:

Re: WEERT

17
:roll: Ik heb nooit geen klachten gehad. Zelfs niet toen ik zei dat ik ging stoppen en niet wilde dat ik ontslagen werd van wegen verwaarlozing van me wijk. zeiden ze doodleuk, nee dat is inderdaad niet de bedoeling, ben blij dat jij niet zo bent en gewoon belt van goh ik heb geen tijd meer voor jullie. :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: WEERT

19
har099bezorger schreef::oops: ik heb wel eens in het verleden folders in de kliko gegooid, puur omdat ik daar gewoon geen zin in had. nooit geen klacht over gehad! :lol:
En je moet daar nog om lachen ook? Waardeloos hoor.

Re: WEERT

20
ike schreef:
har099bezorger schreef::oops: ik heb wel eens in het verleden folders in de kliko gegooid, puur omdat ik daar gewoon geen zin in had. nooit geen klacht over gehad! :lol:
En je moet daar nog om lachen ook? Waardeloos hoor.
Tja, hopelijk bezorgt ze de post niet met een zelfde soort mentaliteit. :(
cron