Post van Sandd tussen mijn PostNL-post

1
Vandaag tussen mijn PostNL post trof ik ineens 35 brieven van Tele2 aan, met Sandd Port Betaald erop, en een Sandd sorteercode onder het adres. Bij de eerste 2 dacht ik nog aan een lakse bezorger die de het in de oranje bus had gegooid, maar het werden er steeds meer, en ook enkel van Tele2.

Weet iemand van jullie wat er aan de hand is? Ik heb ze maar retour gestuurd, want ik ga natuurlijk geen post van Sandd lopen bezorgen!

Re: Post van Sandd tussen mijn PostNL-post

2
35 ...dat is wel erg veel. ik had er slechts drie. Die drie, van tele2, heb ik naar de tc gestuurd. Voordat ik aan het werk ging had ik al een sms van onze tc gehad dat we post van sandd uit de bestelling moesten halen.
Later hoorde hij dat deze post toch bezorgd had mogen worden. Wat is er precies aan de hand is weet ik ook niet. Het kan zelfs zijn dat we ze vrijdag alsnog mogen bezorgen.

Re: Post van Sandd tussen mijn PostNL-post

5
Doro schreef:Deze post is volgens mij bij het verkeerde postbedrijf aangeleverd.
Als het de bedoeling was dat Post.nl ze zou bezorgen dan hadden ze een nieuwe code gekregen.
Tele 2 is er te laat achter gekomen denk ik.
Je kan ze beter laten bezorgen dan retour sturen.
Tja, maar blijkens de frankering is er niet betaald voor de bezorging, in elk geval niet aan PostNL. En bij mijn weten wordt alleen post voor blinden (braillepost en gesproken boeken) gratis bezorgd.
cron