Ikea gids HELP!!!!

1
OMG ik ben net terug van vakantie en ik val gelijk met mijn neus in de boter of liever in een heeeeeeeeeeeeele berg ikea gidsen. ik heb deze nog nooit eerder gelopen en ik ben me rot geschokken whahahahahahha lieve help hoe ga ik dit weg bezorgen samen met de gewoone post. hoe doen jullie het? alle tips zijn welkom. whahahaha leuk welkom thuis cadotje hahaha.

Re: Ikea gids HELP!!!!

3
Desiree1981 schreef:OMG ik ben net terug van vakantie en ik val gelijk met mijn neus in de boter of liever in een heeeeeeeeeeeeele berg ikea gidsen. ik heb deze nog nooit eerder gelopen en ik ben me rot geschokken whahahahahahha lieve help hoe ga ik dit weg bezorgen samen met de gewoone post. hoe doen jullie het? alle tips zijn welkom. whahahaha leuk welkom thuis cadotje hahaha.
Ik heb de gidsen ook nooit eerder gehad. Vandaag 1 van de 3 wijken van IKEA voorzien.
Ik heb een aantal straten vlakbij mij lopend gedaan, met boodschappentassen van AH e.d.
Vervolgens straten die verder weg lagen met de fiets: 1 volle boodschappentas aan elke kant in de fietstas.
Gewone bundels maken was geen doen, maar ik heb alles wel in de normale loopvolgorde bezorgd.

Sterkte!

Re: Ikea gids HELP!!!!

4
Niet wanhopen, je hebt nog vijf dagen (om een paar sterke mannen m/v te zoeken) ;)
Tassen volgooien, stickervel in de hand en karren maar. Ik ben wat kleinere rondes vanuit mijn huis gaan doen, precies tussen de buien door. Toen was het ineens al bijna weg allemaal. De adressen verder van huis neem ik morgen mee, met de post.
Succes!

Re: Ikea gids HELP!!!!

6
Voor degenen die het nog nooit gedaan hebben. Thuis stickeren is veel handiger. Zeker als het regent. Anders worden de stickers zo nat en jezelf ook want het stickeren op locatie kost toch extra tijd. Ik weet niet hoeveel normuren je op je lisjt hebt staan maar daar kom je dan wel overheen. Heb zelf 4.25 als normuren staan. Heb vandaag al een hele stapel Ikeacatalogi bezorgd in 2 lange straten en enkele kortere. Hoef nog maar 2 lange straten te doen. Er was niet veel post voor morgen. Dus misschien ga ik daarna die straten nog wel doen. Tegelijk met de post gaat niet. Dan past niet alles in mijn fietstas. Zo te zien passen de stapels wel in mijn fietstas als ik ze apart ga bezorgen. Maar het kan ook zijn dat ik wacht tot mijn dochter langs komt na haar werk bij de AH en dat we dan samen met de auto die 2 straten gaan doen. Ik zie wel. Ik heb dan wel een week de tijd maar morgen zijn al die Ikeacatalogi hier de deur uit (behalve de 2 die retour gaan).
Werk ze morgen en sterkte voor degenen die het nog nooit gedaan hebben. Als het goed is heb je vandaag al een hele stel catalogi bezorgd. Meteen de beuk erin en zoveel mogelijk op een dag doen. Dat helpt om de moed erin te houden.

Re: Ikea gids HELP!!!!

7
Voor mij ook de eerste keer, met een invalwijk erbij mag ik er 767 wegbrengen.....Even zien hoe dat gaat met de fiets en af en toe een bui. Helaas kwam de chauffeur gisteren pas tegen 6 uur. Heb gisteren alleen de post kunnen sorteren en alvast een deel gestickerd. Vandaag dus aan de slag ermee! Iedereen veel succes en hopelijk droog weer.
cron