Adres onvindbaar? Retour!

1
Wel leuk, dit staat in de instructie van Sandd:

1. Straat en/of huisnummer bestaat niet.

De wijkcode, postcode en plaats zijn juist en de straatnaam stemt overeen met de stratenlijst van de wijk, maar de straat en/of het huisnummer bestaat niet of is onvindbaar.

Elk adres kun je wel vinden toch? Of zou het gaan om een geheim adres? :lol:

Re: Adres onvindbaar? Retour!

3
Oh maar dat bestaat echt hoor Verzenden. Ik heb ook zo'n adres in mijn wijk. Blok met even huisnummers is al jaren gesloopt. En dat ene huisnummer is toen op de hoek van een ander pand gaan zitten in dezelfde straat. Het was een praktijk voor mondhygiene. Ze moesten daar weg van de gemeente vanwege brandgevaar en zijn toen verhuisd naar elders in de stad. Ik krijg nog steeds Sandd post voor die praktijk. Toch wel zo om de bezorgslag ook al zijn ze al vijf jaar weg daar. En elke keer maar weer retour met reden. Ze nemen maar niet aan dat huisnummer 2 echt niet meer bestaat in die straat.

Ik heb een keer een envelop met magazines en andere Sandd post bij het juiste adres in de bus gedaan met het verzoek of ze willen aanpassen maar het heeft niet geholpen. Fus ik blijf nu gewoon stickeren met melding dat huisnummer niet bestaat. Postnl krijgt overigens allang geen post meer voor nr 2.

Nog een ander adres. Krijg van postcodeloterij post voor een nr 53. Maar nummer 55 en 51 bestaan. 51 zit aan de overkant. 53 bestaat niet en heeft ook nooit bestaan. Gaat ook retour.

Re: Adres onvindbaar? Retour!

7
peterhendrix schreef:Ik heb 2 jaar lang post (reclame) retour gestuurd omdat het huisnummer niet bestond, maar tot op heden is het niet aangepast, dus gaat het voortaan bij mij de prullenbak in. Er wordt toch niets mee gedaan, die bedrijven passen hun bestand niet aan.
Post weggooien, weer zo'n specialitieit van Sandd (Send and dump). Ga zo door, kinders!

Re: Adres onvindbaar? Retour!

9
ike schreef:
peterhendrix schreef:Ik heb 2 jaar lang post (reclame) retour gestuurd omdat het huisnummer niet bestond, maar tot op heden is het niet aangepast, dus gaat het voortaan bij mij de prullenbak in. Er wordt toch niets mee gedaan, die bedrijven passen hun bestand niet aan.
Post weggooien, weer zo'n specialitieit van Sandd (Send and dump). Ga zo door, kinders!
Dus als jij 2 jaar lang een reclamekaartje in je postbak krijgt met een huisnummer wat niet bestaat dan plak jij er telkens weer een sticker en stuur je hem retour....Inderdaad ga zo door kinders!

Re: Adres onvindbaar? Retour!

10
Ik heb een paar adressen op mijn adreslijst staan die ik nooit zal kunnen vinden, al loop ik dit rondje nu ruim 2,5 jaar. Ik ga ervan uit dat ze niet bestaan, ga er ook niet uren naar lopen zoeken, mocht ik er post voor krijgen.

Bij PostNL kreeg ik wel eens post in mijn tas die eigenlijk naar een postbus had gemoeten. Voor een kinderopvang nota bene, die zou toch vindbaar moeten zijn ;-). Daar heb ik de eerste keer een half uur naar gezocht. Bleek achter het ziekenhuis, op de route naar de eerste hulp, waar ik gelukkig nooit kom ;-) Maar geen bordje of aanwijzing langs de weg, niks! Pffff en toen was er geen brievenbus (gebeurde altijd op een zaterdag).

Deze week een collega willen helpen met een moeilijk vindbaar adres (midden in een park), maar te laat bedacht ik dat daar ook geen brievenbus is en doordeweeks is er (bijna) nooit iemand aanwezig. Lastig voor Sandd/Postservice, die niet op zaterdag bezorgt... en het ging om een bankafschrift, ik vraag me af of ze die ooit wél ontvangen dan. (Volgens mij is het geen officieel postadres, maar ING zal toch wel het juiste adres hebben van de financiële administratie?)
Dit maar even voorgelegd aan de coördinator (morgen eind van de middag nog een poging, en anders idd: retour).
cron