Re: Een blauwtje lopen. :)

4
souliesandd schreef:Ik heb er een stuk of 8 gehad, 4 voor de echtgenoot en 4 voor de echtgenote! Ik krijg wel meer identieke brieven voor dezelfde persoon op hetzelfde adres, en dan vraag ik me af: kunnen ze die nou echt niet bij elkaar stoppen?? :roll:
Er wordt bij de belastingdienst zoveel post per dag verstuurd dat het waarschijnlijk veel meer kost om uit te zoeken welke brieven naar hetzelfde adres gaan, en die brieven bij elkaar in een envelop te stoppen, dan dat die paar extra enveloppen kosten.

Re: Een blauwtje lopen. :)

5
ike schreef:
souliesandd schreef:Ik heb er een stuk of 8 gehad, 4 voor de echtgenoot en 4 voor de echtgenote! Ik krijg wel meer identieke brieven voor dezelfde persoon op hetzelfde adres, en dan vraag ik me af: kunnen ze die nou echt niet bij elkaar stoppen?? :roll:
Er wordt bij de belastingdienst zoveel post per dag verstuurd dat het waarschijnlijk veel meer kost om uit te zoeken welke brieven naar hetzelfde adres gaan, en die brieven bij elkaar in een envelop te stoppen, dan dat die paar extra enveloppen kosten.
en ze komen allemaal vanaf een ander bureautje

Re: Een blauwtje lopen. :)

7
Ach wat maakt het ons postbodes uit dat er 100 blauwe brieven naar 1 adres moeten. Hoe meer brieven we te bezorgen krijgen, des te beter. Het zijn redelijk dunne dingen dus er kunnen veel van die blauwe brieven in onze posttassen. :lol: Die brieven leveren ons toch alleen maar salaris op. En daar zijn we ook wel blij mee. :D

Re: Een blauwtje lopen. :)

10
postbode7 schreef:Ach wat maakt het ons postbodes uit dat er 100 blauwe brieven naar 1 adres moeten. Hoe meer brieven we te bezorgen krijgen, des te beter. Het zijn redelijk dunne dingen dus er kunnen veel van die blauwe brieven in onze posttassen. :lol: Die brieven leveren ons toch alleen maar salaris op. En daar zijn we ook wel blij mee. :D
Maar ze kosten je van de andere kant belastinggeld. Dat "extra" salaris betaal je zelf op die manier weer terug.
cron