Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

11
VSP heeft eenzelfde systeem alleen dan met Wheeles die je dan kunt inwisselen bij een soort Kijkshop webwinkel. Alleen krijg je daar de wheeles per maand en per wijk. Dus ik heb 2 wijken dus dan krijg je dubbel zoveel wheeles.
Dat is bij Sandd jammer genoeg niet, dus met 2 wijken krijgen ik gewoon hetzelfde als met 1 wijk. Maar ik heb nog maar weinig bikkels, ben nog niet zo lang bezig :)

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

16
Wyfosi schreef:Ik ben inderdaad ook van mening dat Sandd de Bikkels wel per wijk mag uitkeren, er zijn genoeg mensen met meerdere wijken.
Ik had vandaag mijn bezorgmanager aan de lijn, voor iets anders dan dit, maar tijdens dat gesprek, ben ik toch ook even gaan vragen, of je bij Sandd niet per wijk bikkels krijgt. Helaas..... :( Bij Sandd keren ze bikkels uit per bezorgdag, ongeacht het aantal wijken waar je post bezorgt. Kortom, het aantal toegekende bikkels vermeerdert niet door meer wijken te lopen. Het is puur een extraatje bovenop je vergoeding(en)
Of dit ooit gaat veranderen.... :?: :?: :?:

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

18
De bikkels van de afgelopen maand stonden er vanmiddag bij, :P en kon ik nu wel bestellen wat ik graag wilde. Ik had nog niet genoeg bikkels. :cry: Met die erbij wel, dus ook even meteen een bestelling gedaan van een koekenpan. :D. Die ik nog heb is nu wel aan vervanging toe ;)
In drie dagen binnen is wel heel snel. Ik moest op mijn voorgaande bestelling anderhalve maand wachten.. :cry: :( Ik wacht wel af hoe lang het nu gaat duren..
Laatst gewijzigd door anne op 03 mar 2010, 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.
cron