Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

21
Nou surprise :D ik werd vanmiddag gebeld door mijn bezorgmanager, of ik morgen thuis ben, zodat ze de bestelling van de bikkels dan kunnen komen brengen. Ze doen dit omdat a.s. donderdag veel post moet worden gebracht bij de bezorgers, en dan houdt de combinatie van ook de bikkelbestellingen erbij teveel op.
Dus even snel uitgerekend, na twee weken de bestelling al; super :lol: :lol:

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

22
Aha! Er zijn er dus toch meer die vrijdag zo veel hebben, haha!
Ik heb nog nergens wat van gehoord, qua Bikkel-bestelling, ben
benieuwd of het allemaal goed is gegaan. Kreeg toen wel een of
andere vage fout-melding, maar de Bikkels waren wel gelijk van
mijn account afgeschreven. Najaaa.... heeft geen haast, en ik
hou het wel effe in de gaten.

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

23
Nou, de koekepan is net gebracht. Wat een service zo snel. :lol:
De bezorgmanager heeft ook al meteen de lege postkratten meegenomen, met de foutsorteringen erin. :)
hij zei dat de chauffeur wel blij zal zijn, want morgen zit de wagen wel erg vol :P, en dat hoeven de lege kratjes er niet bijgepropt te worden :lol:

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

26
postbode21 schreef:koekepan binnen anne!
vertel je ons hoe de kwaliteit is? ;)
Zal ik doen ;)
Het is een hele mooie koekepan, en met een antikleeflaag. Het zou dus goed moeten zijn.
Hij zit nu in de vaatwasser, want daar zou hij tegen kunnen, en wanneer ik hem in gebruik heb genomen, zal ik daarna verslag uitbrengen, oké? :D
:?:

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

28
Ik heb de koekepan al gebruikt, en ik kan het aanraden.
Alleen een probleempje....hij staat niet meer bij huishoudelijke artikelen in ee cadeaushop :cry: :cry: :cry:
Ik kon het er niet meer tussen ontdekken, toen ik net nog even in de cadeaushop keek op de Sanddbezorgerssite.. :?: :?
Misschien later wel weer :?: :?: :?: :?:

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

29
anne schreef:Ik heb de koekepan al gebruikt, en ik kan het aanraden.
Alleen een probleempje....hij staat niet meer bij huishoudelijke artikelen in ee cadeaushop :cry: :cry: :cry:
Ik kon het er niet meer tussen ontdekken, toen ik net nog even in de cadeaushop keek op de Sanddbezorgerssite.. :?: :?
Misschien later wel weer :?: :?: :?: :?:

Ik zag dat hij er weer bij staat bij "huishoudelijk" in de cadeaushop, dus wie ook aan een (nieuwe) koekenpan toe is.... ik kan het aanraden, want hij is van heel goede kwaliteit en fijn in gebruik (Y) wel 7500 bikkels... :o :shock: ;)
cron