Post sorteren

1
Wat ik me wel is afvraag, hoe lang zijn jullie gemiddeld bezig met post sorteren en gelijk op looproute leggen?
En hoe sorteren jullie de post? Want niet iedereen heeft veel ruimte.

Zelf sorteer ik eerst de straten en daarna leg ik de even nrs en oneven nrs. bij elkaar.
Daarna leg ik het in de loopvolgorde.

Helaas heb ik niet veel ruimte anders zou ik per straat wel gelijk de even nrs. bij elkaar doen en de oneven nrs. bij elkaar doen. Maar helaas geen ruimte daarvoor.

Ik ben ongeveer 4 uurtjes met sorteren bezig en dan leg ik het gelijk op loop route en dan heb ik rond de 430 poststukken.

Maar ik merk dat ik steeds sneller word. (Y)

Re: Post sorteren

3
:roll: Krijgt maandag de post, om te sorteren. Legt het dan al gauw zo neer dat ik de volgende dag zonder problemen ken bezorgen. > zelfde geldt voor donderdag! sorteer gewoon lekker op de eettafel :)

ligt er aan hoe druk het is, anders ben ik ander half uur tot 3 uur bezig!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Post sorteren

4
Kersenkind schreef: Helaas heb ik niet veel ruimte anders zou ik per straat wel gelijk de even nrs. bij elkaar doen en de oneven nrs. bij elkaar doen. Maar helaas geen ruimte daarvoor.
(Y)
wat plankjes aan de muur ?
Net als wij de bekende sorteervakken hebben.

Re: Post sorteren

7
@Jette

Nog wel...straks mag je al lopende sorteren uit je buidel of je vakkentas.
Ik weet langzamerhand niet meer bij welk postbedrijf je beter af bent.
Al sorterend lopende je benen breken of rustig aan de keukentafel je eigen wijk voorbereiden.

Re: Post sorteren

10
Tegenwoordig als je je bul van de postbezorgersacademie hebt behaald den ben je postBEZORGER, geen minderwaardige BODE die zijn werk deed tegen een fatsoenlijker uurloon. Wij zijn idealisten die dit vooral voor de eer van het uniform doen. Hmm. Waar heb ik dit eerder gehoord?
cron