IKEA Planning

1
Ik kreeg en waarin stond wanneer er bij mij de IKEA gidsen zouden worden geleverd. Of ik op die datum thuis wou zijn om de chauffeur waar nodig te helpen. Nu heb ik niks tegen de chauffeur maar ik ben op vakantie en kom niet even terug voor die klote gidsen.
Checken ze die data niet ofzo/ Je moet ze in mei al doorgeven dus dat heb ik ook gedaan. Mailtje gestuurd en nog geen reactie gehad.

Re: IKEA Planning

2
Als jij je vakantie hebt doorgegeven dan komen ze niet bij jou. Ook al heb je een brief gehad. Ik werk niet meer voor Sandd/Postservice, maar zelfs ik kreeg een mail in mijn inbox over de Ikea's. :-)

Ze hebben het naar iedereen gestuurd. En niet gwkeken blijkbaar wie er met vakantie is of wie gestopt is.

Re: IKEA Planning

7
slagvaardige schreef:Ik had gehoord dat alleen de Ikea family leden de gida krijgen.
Bedankt voor de informatie (Y)

Het zal wel gaan regenen aan klachten want normaal gesproken is bijna iedereen gewend een gids te krijgen.
Maar dat is niet mijn probleem. Het is wel zo hoe meer gidsen ik krijg hoe meer ik verdien, en dat wordt nu wel 1/3 minder.

Re: IKEA Planning

8
Wij kregen iets van 1 cent per Ikea. Niet extra, maar gewoon 1 cent. Was gewoon als overlap gerekend. Ik kreeg voor die Ikea's welgeteld iets van 1,90 en wel driemaal herlaad a euro 7,50 totaal. Ik verdiende dus voor al dat extra werk iets minder dan tien euro extra. Nou... mag mijn opvolger nu lekker doen.

Re: IKEA Planning

9
@slagvaardige

het kan verkeren he.. vorig jaar schreef je nog over de ikea,s..:
"Eigenlijk wel jammer. Ik loop ze wel graag". :lol:

ik begrijp het wel hoor. ik overweeg ook sandd in de toekomst in te wisselen voor postbezorgen bij postnl.
maar dan als de h.a.h. vanaf 2016 voornamelijk naar de zaterdag gaat.
maar wil de voorbereiding niet kwijt.. en zo lang contracten worden verlengd.. blijf ik graag in de voorbereiding.

wil je me in een PB aangeven wat de verdienste zo al is als postbezorger .. voor 5 dagen nu toch?
cron