Re: Drukte in kerstvakantie?

3
Tuurlijk, maar mijn man is gewoon thuis dus de kinderen komen niets tekort. Het is alleen dat als het redelijk normale hoeveelheden zijn ben ik met 2 wijken ook gewoon de middag thuis en zou je in de middag nog iets kunnen ondernemers met zijn allen.

Re: Drukte in kerstvakantie?

4
@Berber

je hebt al 2 wijken berber? ik dacht dat iedereen er nog standaard 1 mocht hebben.

houd rekening met de Eindejaarsloten van de Postcodeloterij..
vorig jaar was dat in mijn herinnering een aardig toetje.

Dikke reisgidsen landal e.d. komen ook vaak in die periode..
of je hebt een mailing stroopwafels/ koekjes of andere doosjes .. in die laatste week.

en woensdag 31 dec.. je huis vol met extra kratten ( voor 2 januari) tussen je vuurwerk. :D

Re: Drukte in kerstvakantie?

5
Nee hoor ik heb maar 1 wijk. Had tijdelijk een tweede.
Anway wat ik dus begrijp kan het einde van het jaar nog een aardig extraatje zijn met je eigen wijk als je ook nog iets leuks met je gezin wil doen.
voorlopig heb ik ingevuld niet in te vallen. Kijk eerst de prognoses dan wel aan.

Re: Drukte in kerstvakantie?

6
@berber

tip..
kijk naar de Nationale postcodeloterij uitslagen gepubliceerd vanaf 5 december.
dan weet je of in jouw wijk er een prijs valt te verdelen.
bovenop de normale post...

er staat bij elke prijs vermeld wanneer je die in je brievenbus mag verwachten
zodat jij kan inschatten in welke week je het "druk" ker zou kunnen krijgen (Y)

Re: Drukte in kerstvakantie?

7
Vorig jaar was december de drukste maand van het jaar. Vergelijkbaar met deze september. Vergeet vooral de Spoor tsunami niet die komt ook in december. Dus het is te doen maar je krijgt het zeker erg druk. Ik heb dit jaar de maand juni twee wijken gehad en ook toen zat Spoor er tussen. Het is erg veel maar er komt een eind aan elke slag.

Re: Drukte in kerstvakantie?

10
Geen idee of het in de kerstvakantie druk wordt. Zover zijn we nog niet, maar ik weet wel dat het vrijdag 28 november druk wordt. Krijg volgens de prognose 1129 poststukken voor 2 wijken (1 vervangwijk) en 97,1 kg. Geen geen spoor want die heb ik vandaag al gesorteerd. Maar wat het dan wel wordt? Joost mag het weten. Zal wel een trolleyroute worden. Wow, wel weer een uitdaging. Ik ben nu al benieuwd hoeveel uren ze daarvoor gaan rekenen. Ik zit voor morgen met een totaal van 738 stuks op 5.29 (2.59 + 2.30). Krijgen jullie dan ook zoveel post (voor 28 nov.)? Ik zal het goede weer maar op tijd bestellen (ha ha). Dat kan ik dan heel goed gebruiken. :lol:
cron