Nieuwe bezorgers

1
Ik merk dat er best wel nieuwe bezorgers gauw opgeven.
Volgende mag ik weer een weekje een wijk overnemen,omdat ze weer een andere bezorger moeten zoeken.
De meeste beginnen eraan maar maken dit niet af,in de 2 jaar dat ik bij Sandd werk heb ik toch wel diverse invalwijken gelopen.Ik denk dat de meeste het niet zo serieus nemen,en denken dat doe ik wel even.
Zo werkt het meestal niet,ik ga zelf altijd van tevoren kijken(als dit mogelijk is)hoe precies te indelingen lopen.
Je krijgt wel een plattegrond,maar deze is niet duidelijk genoeg naar mijn mening(kijk liever even zelf,en maak eventuele aantekeningen hoe je het beste de straten kunt lopen of fietsen).Het zijn weer wat extra eurootjes :D

Re: Nieuwe bezorgers

4
Ik zit op ruim vijf en een half jaar. Ik neem elk jaar drie weken vakantie en eventuele vrije dagen met ziekte of begrafenissen maar verder werk ik altijd. Hoe zwaarder het bezorgen hoe lekkerder het thuiskomen.

Re: Nieuwe bezorgers

5
Deze maand 10 jaar!!

Ik ben in 2004 bij Selektmail begonnen. Zocht in eerste instante een bezorgbaan bij TNT-post. Op dat moment was er geen wijk vrij, maar ze gaven mij het telefoonnummer van Selektmail. Jaja.Yep! :-)
Ik heb naar Utrecht gebeld en kreeg het nummer van de depothouder in Elst. En toevallig was er een wijk vrij. Hij is 'smiddags al langs gekomen en eind oktober 2004 ben ik begonnen.

Tien jaar aan het bezorgen dus. Met een overstap naar TNT-post nadat SMN was gestopt en later overgestapt naar Postservice in maart 2011.

En nu bezorg ik sinds vorige week zowel voor Postnl als Postservice. Maar niet dezelfde wijk.

Re: Nieuwe bezorgers

6
Ah leuk ik doe het sinds 2008, begon ook bij SMN en deed toen dat samen me Metropost twente.
Vandaaruit naar Sandd gegaan. 2007 lag ik plat met hernia bijna 1 jaar lang uit de running en revalideerde gelijk met post bezorgen. Dat is heel goed geweest voor mij!

Re: Nieuwe bezorgers

8
Ik werk al sinds maart 2005 voor Sandd dus reken maar uit (9 1/2 jaar). Heb mijn horloge dus al gehad. Daarvoor zat ik bij de Stadspost (Oosterhout) en vervolgens bij de Streekpost Breda en daarna dus bij Sandd. Maar ondertussen was ik december 2004 al bij SMN begonnen en heb dat volgehouden tot ze er zelf mee stopten. Heb als vervanger nog af en toe bij Netwerkvsp post gewerkt. Dus ik ben een volhouder. Komt omdat ik post bezorgen zo'n prettig werk vind. Jammer alleen dat het salaris niet super hoog is. :D Doe er daarom maar pakketten folders bij van Netwerkvsp en Axender en af en toe een invalwijkje kranten.

Re: Nieuwe bezorgers

9
Nadat dit jaar IKEA werd gevolgd door een vroege uitgave van de PCL-agenda, die weer werd gevolgd door diverse PCL-acties binnen korte tijd, heb ik op diverse forums gelezen dat mensen het voor gezien hielden bij Sandd.
Ook mijn vaste chauffeur heb ik niet meer terug gezien nadat hij op vakantie ging voor 6 weken.
cron