Fietsstandaard

1
Afgelopen vrijdag ging begaf mijn tweepotige standaard het :( Gelukkig moest ik niet zoveel straten meer,maar zo zie maar weer eens dat je niet zonder een goede standaard kunt.
Deze is 1 jaar meegegaan,kon 55 kg aan gewicht aan.
Inmiddels heb ik een nieuwe aangeschaft,deze kan 80 kg aan :D (niet dat ik met 80 kilo post ga rijden :!: )
Hoef nu geen bomen,lantaarnpalen lastig te vallen :D

Re: Fietsstandaard

2
Ik heb zowel een tweepotige als een enkele standaard op mijn fiets.
Ik weet eigenlijk niet waarom. Halfords heeft het bedacht.
Door wat jij schrijft besef ik opeens dat ik geen flauw idee heb
van het draagvermogen van de standaards.
Ik vond het erg zwaar om een beladen fiets steeds op de standaard
te zetten maar in sommige invalwijken moet ik echt zoeken naar
plekken waar de fiets kan staan.

Re: Fietsstandaard

3
RedSquirrel

Ik begin mijn route het eerst bij flat gebouwen,daar ben ik al de meeste en zwaarste post kwijt.
Hier gebruik ik mijn standaard eigenlijk niet,want ik kan een muur hiervoor gebruiken.
Zodra ik deze flats heb gehad ga ik een woonwijk in en gebruik dus de standaard wel weer (Y)
Ook ben ik in het bezit van een fietskar,reuzehandig :D

Re: Fietsstandaard

4
kwebbeltje schreef:Afgelopen vrijdag ging begaf mijn tweepotige standaard het :( Gelukkig moest ik niet zoveel straten meer,maar zo zie maar weer eens dat je niet zonder een goede standaard kunt.
O jawel hoor. Ik gebruik nooit een standaard maar zet de fiets tegen een muurtje, dan staat-ie veel stabieler.

Re: Fietsstandaard

5
kwebbeltje schreef:RedSquirrel

Ik begin mijn route het eerst bij flat gebouwen,daar ben ik al de meeste en zwaarste post kwijt.
Hier gebruik ik mijn standaard eigenlijk niet,want ik kan een muur hiervoor gebruiken.
Zodra ik deze flats heb gehad ga ik een woonwijk in en gebruik dus de standaard wel weer (Y)
Ook ben ik in het bezit van een fietskar,reuzehandig :D

Ah ja, die flatgebouwen heb ik wel in de invalwijken, maar die ene in mijn vaste wijk helpt niet echt.
Een fietskar kan ik helaas niet bergen. Mijn fiets staat al op een geleend plekje in iemands box. (heb ik zelf niet).

Re: Fietsstandaard

8
Ik weet niet of ik wat fout doe maar elke keer als ik mijn fietsstandaard uitdoe klapt hij zijwaarts
op de grond zelfs al bij 20 kilo. en als ik voor mijn kranten wijk ook nog mijn mandje vol heb dan is het al helemaal
feest! :cry:
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)
cron