Re: Waarom bezorg jij?

21
jandegraaf schreef:dat neemt niet weg dat ik het belachelijk vindt om op dit forum te vermelden dat je brievenbussen gaat smeren vraag eens aan je oom hoe je dit vanaf de buitenkant kan doen volgens mij niet mogelijk

Zal ik het helemaal voor je schetsen?
Het zijn bussenblokken met 8 brievenbussen die deels uit de gevel steken.
Die kleppen zijn van aluminium die precies op de draaipunten
corrosie vertonen.
Vlak boven die blokken zit namelijk een randje waar duiven graag op zitten.
Inmiddels heeft men de duiven het zitten ongemakkelijk gemaakt,
ze zijn alleen vergeten dat er vroeger kilo's duivenstront in het draaipunt van de
brievenbussen terecht is gekomen. :mrgreen:
Het aluminium is daardoor deels weggevreten.

De kleppen hebben geen veer. Ze draaien gewoon "alsof er flink zand tussen zit".

Re: Waarom bezorg jij?

23
Carla41 schreef:@opdedeurmat

als jij echt onder het minimumloon werkt, dan zou ik ermee stoppen.
onderaannemer toch opdedeurmat?

De helft per uur, dat mag gewoon niet!
Straks als het koud, nat, glad en donkerder wordt vergaat de lust om om 8 uur te kunnen beginnen me vanzelf wel weer. Dan (winter) zal het loon per gewerkt uur trouwens nog minder zijn...

Re: Waarom bezorg jij?

25
Zo mijn post is alweer gebracht!! Er lijkt geen einde aan te komen. Weer dik boven de 600 stuks en voor dinsdag staat hij ook al ruim boven de 600. Mijn coördinator wist toen ik begon nog te vertellen dat 600 stuks echt een uitzondering was.......hmmmm.

Re: Waarom bezorg jij?

26
Dat is lekker vroeg. Hier meestal tussen kwart over drie en kwart over vier hoor. Dus ook niet zo laat. Ik heb nu rond de 450 stuks in de planning staan en dat worden er de komende vier slagen boven de 600. Over vier slagen zelfs 777. Ben benieuwd wat we dan krijgen. Wel elke slag boven de 30 kilo, dus herlaad. (Y)

Re: Waarom bezorg jij?

27
Ja RUIM boven de 30 kilo! Ik heb nog geen enkele keer onder de 45 kilo gehad. Voorlopig is de prognose voor de komende dinsdagen echt vele malen hoger dan de vrijdagen.

Maar ik kan 46 kilo ook in 1 keer meenemen dus die herlaadvergoeding is dan mooi meegenomen.

Om 15:15 haal ik de kinderen alweer uit school dus ben blij dat hij hier om half 12/12 uur is. Als de kinderen 's middags dan naar school zijn kan ik al sorteren. Anders zou het pas 's avonds kunnen.

Re: Waarom bezorg jij?

29
De chauffeur was hier gisteren ook vroeg. Kwart voor drie. Ik had hem nog niet verwacht. En wat een bak. Ik dacht dat de jongste aanbelde en zei nog tegen de oudste die op de bank zat van: Zo .... is vroeg uit school! Deed open met een enthousiaste "heeeeyy!! Was je eral?"(We hebben een deur met ondoorzichtig glas) Was het de chauffeur! Haha En dan niet mijn vaste chauffeur, maar een andere. Haha Eentje die mij niet kende. Hij moest wel lachen toen ik mijn flater uitlegde. Haha
cron