Kleding

1
Heb vandaag na lange tijd wachten de jas,fleecevest en t-shirt binnen gehad :D
Morgen geven ze nog veel regen af :( maar ik kan dan wel gelijk kijken of de jas waterdicht is.

Re: Kleding

2
Ik heb de jas vanmorgen gedragen,het was wel droog buiten :D dus weet nog niet of hij waterdicht is.
Wat ik wel al kan vertellen en al vele malen heb gelezen is dat het een zweetding is :(
Maar beter dan niks denk ik maar zo :D
Ik weet al dat ik hem lang zonder fleecevest eronder kan dragen tijdens de koudere maanden die eraan komen.
Dus tijdens een regenbui moet ik nog even afwachten,liever niet natuurlijk :)

Re: Kleding

3
Nou Kwebbeltje, jij had geluk dat het droog was. Hier regent het al de hele morgen. Gelukkig regent het niet zo heel hard en soms was het bijna droog. Ik ben nu klaar en heb mezelf af afgemeld.

Re: Kleding

5
Hier heeft het vanaf vanochtend vroeg gegoten. Kwam doornat thuis. Nu is het eindelijk dan droog. Het zonnetje probeert zelfs door te komen. Maar ik had redelijk weinig post, dus was ondanks de regen snel klaar. Half 10 begonnen (in de regen) en half 12 klaar (in de regen) haha.

Re: Kleding

7
Vind iemand anders het ook zo raar dat je bij PostNL moet smeken om de VERPLICHTE kleding te mogen dragen? 2 jaar werk ik nu bij PostNL, in het begin een 2de hands jack en regenjack gekregen, dus zomers gewoon in eigen truitjes gelopen nu hebben we een nieuwe TC die mij erover aansprak (Waarom draag jij je shirt niet??) Uitgelegd dat de vorige TC daar niks om gaf hoe vaak ik het ook aangaf dat ik deze niet had. Toen door verwijst naar een formulier waar ik kleding maten moest door geven, maand niks gehoord daarvan, ook van TC niet en nu kreeg ik ze deze dinsdag eindelijk binnen. Natuurlijk geen nieuwe regenjack dus daar moet ik zelf weer achter aan bellen.

Ik heb een aantal banen gehad waar ze met bedrijfkleding werken maar nog nooit gehad dat je als werknemer er zo achteraan moest zitten.
cron