Re: Sorteren

6
Bij dat soort post en die hoeveelheid ben ik ook 2,5 uur bezig. Ik heb nu zelfs nog meer en 52 kilo. Zal nu ook wel tot negen uur/half tien bezig zijn. Maar we gingen naar een diploma-uitreiking van de oudste, dus ik kan nu pas beginnen.

Re: Sorteren

7
@kwebbeltje

nou zo snel is dat niet hoor kwebbeltje.. :D

@slagvaardige

allereerst: Gefeliciteerd met je dochter!!!!!!
Wat gaat ze nu doen, nog verder studeren? Nu nog geen studieleningen .... :idea:

Bij ong. 500 stuks post allerlei.. zou dat betekenen dat jij en kwebbeltje..
er 200 stuks = 1 uur
400 stuks = 2 uur
100 stuks = 1/2 uur

Lieve help! ik ga uit van minimaal 320 - 350 per uur.. in een redelijk tempo.
hoe doen jullie het met 1000 of meer poststukken????????

De norm = 400-420 per uur( volgens mij echt alleen te halen met een professionele sorteerkast thuis)
en volgens niet door sandd bevestigde forum berichten zelfs 444 per uur.. :?

Re: Sorteren

8
Van harte gefeliciteerd met de geslaagde slagvaardige. Je hebt zeker de vlag buiten gehangen met een schooltas eraan?
Mijn zoon is deze week ook geslaagd maar dan voor HBO technische informatica. Hij is dolblij en ik ben trots op hem. We hebben het al een beetje gevierd met een lekkere oranje tompoes (met hint aan het wk) en een glaasje limonade.

Re: Sorteren

10
@Carla
ik ga uit van minimaal 320 - 350 per uur.. in een redelijk tempo.
Ik zelf doe gemiddeld 260 - 280 per uur, alleen als het veel soortgelijke post is (bv. stempassen) kom ik op 320 - 340 per uur.
Ik denk ook dat het afhankelijk is van de structuur van de wijk. Veel straten met telkens weinig nummers sorteert volgens mij gemakkelijker dan weinig straten met veel nummers.
In de wijk die ik tegenwoordig doe heb ik maar 2 straten maar elke straat heeft reeksen van 100 t/m 900. Binnen deze 9 reeksen moet ik dan weer een onderverdeling in minimaal 3 reeksen maken want de huizen in deze woonwijk liggen niet altijd netjes naast elkaar. :roll: :lol:
Ik ben écht niet langzaam maar het gaat gewoon niet sneller. ;) (Begonnen ben ik met 200 per uur).
hoe doen jullie het met 1000 of meer poststukken????????
4 uur met een kleine pauze er tussen in. ;)

Het zou me vast interesseren of er nog andere forumleden zijn die hun tijden bijhouden en wat de resultaten zijn.
cron