Re: Invalwijk verplicht?

2
@kwebbeltje

nee, natuurlijk kan je daar niet toe verplicht worden.
op het vakantieformulier ( als je dat hebt gehad..) kan je invullen of je wel/niet een extra wijk wil lopen.

mijn tip voor degenen die wel een andere wijk zouden willen is.. gebruik de mogelijkheid om andere
wijken uit te testen.. (Y)

Re: Invalwijk verplicht?

4
Nee je bent het niet verplicht tenzij

er staat duidelijk in de CAO:

 postverspreider C:
de werknemer werkzaam op basis van een arbeidsovereenkomst met een arbeidsomvang per week van minimaal 3 uur tot 16 uur

Artikel 15

4. De werkgever zal de werknemer tenminste te werk stellen gedurende het voor hem geldende minimum aantal arbeidsuren per week. Indien aan de werknemer het minimum aantal uren niet aangeboden kan worden, kan de werkgever de werknemer tewerkstellen in een andere wijk tot het maximum aantal uren van de arbeidsovereenkomst.

Re: Invalwijk verplicht?

6
edu13 schreef:Kan iemand mij vertellen als je extra wijken loopt in een bepaalde periode.
Of je daar ook vrije tijd minuten extra voor krijgt :?: :?:
Je kunt er (bij postnl) voor kiezen je meeruren om te zetten in extra verlof (ipv uitbetalen). Of als je dit bedoelt: over je extra uren bouw je ook een beetje extra verlof op.

Sorry, ik zie nu dat het in het Sanddtopic staat, dus dan slaat mijn reactie weer nergens op. Weekend!

Re: Invalwijk verplicht?

7
ja.

en die gaan er weer even hard vanaf , want voor het nemen van een vrije dag.
kijkt sandd naar het gemiddelde van de laatste 13 weken..

veel handiger zou zijn.. 2 slagen per week x 4 = 8 slagen per jaar vrij ( = gelijk aan 4 weken vak).
Neem je 3 weken zomervakantie op. heb je nog 2 vrije betaalde dagen staan voor de rest van het jaar.
cron