Re: IKEA-catalogus

22
Volgens de prognose heb ik de stempassen op 24 augustus.

@elisa
Niemand van ons weet in welke 27 plaatsen de stempassen door Sandd als test worden bezorgd.
Als het goed is moet nu toch weten of je in je eigen wijk stempassen moet bezorgen. Je kunt dit ook zien op je bezorglijst als je volgens de prognose op 24 augustus een groot aantal poststukken hebt, tenminste 2x het aantal afgiftepunten in je wijk.

Re: IKEA-catalogus

23
Carla41 schreef:@temmei

geen ikea bezorgen? je werkt dan niet rechtstreeks voor sandd ?

@bucky
ikea bezorgen is toch geen uren werk bucky..
even stickeren en in 1 keer bezorgen :lol:
@ carla41
nou het is wel uren werk want ik heb er 680 en er kunnen er maar 50 in een fietstas dus ik moet 14 x uitrijden en geen extra vergoeding dat is tog nie normaal maar ik heb gebeld en was bijna ontslagen . dus je heb niks te zeggen je moet het gewoon accepteren of stoppen.

Re: IKEA-catalogus

24
als ze de gidsen op een andere bon zetten heb je meer bezorgvergoeding hun doen net alsof je meer krijg door die 30kilo te veranderen naar 25 kilo voor de gewichtsvergoeding . maar als ze het op een aparte bon zetten en gewoon 30 kila aan houden heb je veel meer.

Re: IKEA-catalogus

25
@reggea

Nee natuurlijk ben ik ook voor een aparte Bezorgbon!
maar dat zal niet gebeuren.
en bij 25 kg herlaadvergoeding is altijd nog meer dan bij 30 kg. ook bij 1 bezorgbon.

Jouw bezorgbon zal er dan ongeveer zo uitzien:

680 x 465 gram = 316 kilo = 30 euro gewichtsvergoeding
680 x 0.02 = 13.60 stickeren
680 x 0.04 = 27.20 adresvergoeding
wijkvergoeding = .1.50 ??
overige post 0.02 x... = .....

= minimaal 72 euro... voor je bezorgbon op dinsdag..

Re: IKEA-catalogus

26
@carla 41
ik begrijp dat voor iedereen de vergoeding het zelfde moet zijn.
maar ze hadden vorig jaar gezegt dat ze dit jaar de ikea gidsen op een aparte bon zouden zetten zodat we gewoon bezorgvergoeding krijgen voor de ikea gidsen wat gewoon normaal zou zijn je moet tog apart voor lopen zijden ze zelf.
vorig jaar kon dat niet omdat ze het hadden overgenomen dat jaar van dhl en zich moesten houden aan hun contract.
dus ik vind het niet fair.

Re: IKEA-catalogus

27
En dan heb je ook de gewone post nog, die je uiteraard ook uitbetaald krijgt. Als je geluk hebt (zoals ik) kom je voor die slag zomaar op of in mijn geval over de 100 Euro uit. Toch leuk meegenomen voor zo'n slag.

Leuk meegenomen die extra centjes. Ik heb zelf vanaf mei tot vorige week (uitgezonderd mijn vakantie) een extra (lees 3e) wijk gelopen. Nu de jongste naar de middelbare school gaat en allemaal spullen als schooltas, agenda, schriften enz. nodig heeft, kunnen we die mooi betalen zonder omkijken. (Y) En dan die Ikea's over een paar weken. (Y)

Re: IKEA-catalogus

30
@slagvaardige

jij werkt ook bij postservice .. hebt ook 3 cent bezorgvergoeding ipv 4 en herlaad bij 30 ipv 25..
toch zie jij de zonzijde door deze extra order... kan je de schoolkosten weer betalen.

het is maar net hoe je glas gevuld is :lol:
ik weet nog niet hoeveel ikea,s ik laat me verrassen.. :P .
cron