Re: IKEA-catalogus

11
postbode7 schreef:Wie dat 100% goed doet krijgt nog eventueel een beloning. Ik ben benieuwd wat ze doen als er 10 op het depot 100% bezorgen. Dat wordt nog prijzig voor Sandd. :lol: Laten we het allemaal proberen. Uit principe en niet alleen voor de externe beloning.
Hoe weten ze dat dan van die 100%?.. Gaan ze iedereen opbellen? Ik dacht het niet. Wat een onzin allemaal. :roll: Ik heb vorig jaar alles keurig bezorgd en nooit een beloning gehad. Ja, één gratis koffie bij de Ikea! :twisted:

Re: IKEA-catalogus

12
Ik heb vandaag mijn manager van het depot Distributie Midden-Brabant gesproken.
Hij vertelde mij dat wij, van het depot DMB, géén ikea-gidsen zullen bezorgen. Dit gebeurt door een andere distributie centrum in de omgeving.
Ook vertelde hij mij, dat de plaats waar ik woon en post bezorg, wel op de lijst staat van de 27 plaatsen waar de stempassen door Sandd bezorgt zullen worden. Van 25 van de 27 plaatsen is de datum van bezorging al bekend, van 2 plaatsen waaronder mijn woonplaats is de datum nog niet bekend.

Re: IKEA-catalogus

13
bucky666 schreef:
Je moet de ikea gidsen apart bezorgen (anders kan het bijna niet), maar het leuke is wel dat de vergoeding voor de ikea gidsen gewoon bij de gewone post wordt opgeteld. Dus die extra wijkvergoeding kan je naar fluiten. En dubbele post voor 1 adres krijg je maar 4 cent voor. (dus gewone post samen met een ikea gids voor 1 adres bedoel ik). Het enige extraatje is de herlaadvergoeding die naar 25 kg gaat.. Dat komt neer op 2,5 euro extra ofzoiets.. Erg royaal he van Sandd? :twisted:
Kun je niet gewoon opschrijven hoeveel uur je bezig bent met de bezorging en die dan declareren bij je chef? Jullie hebben nu toch een CAO met uurloon? :twisted:

Re: IKEA-catalogus

15
@bucky666

grapje bucky.
het beste is uit te rijden met alleen ikea,s. gewoon 1 extra rondje.
vooraf stickeren! en de overbodige stickers trek je er naderhand wel af.

het zou naar de bezorger toe fair zijn om een aparte adresvergoeding en wijkvergoeding
hiervoor te betalen.
naast de sorteer ( sorteren of stickeren is allebei een handeling) en herlaadvergoeding.


i.p.v. dit samentevoegen bij de reguliere post. :idea:

Re: IKEA-catalogus

16
@Carla41

Nee, ik werk niet rechtstreeks voor Sandd, maar via een onderaannemer, Distributie Midden-Brabant (DMB). Vorig jaar hebben wij echter ook de ikea-gidsen bezorgd. Waarom wij het dit jaar niet doen is mijn ook een raadsel.
Een mogelijkheid is misschien dat Sandd als test, voor de komende verkiezingen, in 27 plaatsen de stempassen gaat bezorgen. Mijn woonplaats valt ook onder deze 27 plaatsen. Misschien dat Sandd gezegd heeft, dat in die plaatsen waar als test de stempassen worden bezorgd geen ikea-gidsen zullen worden bezorgd. De chauffeur, die bij mij de post aflevert, vertelde dat hij op zaterdag de ikea-gidsen zal afleveren, maar niet in mijn woonplaats.
Misschien dat dit dan de reden is waarom de bezorgers in mijn woonplaats de ikea's niet zullen bezorgen. Sandd wil geen risico nemen en de test van de stempassen goed laten verlopen, zodat in 2014 bij de volgende verkiezingen alle stempassen via Sandd bezorgd gaan worden.

Re: IKEA-catalogus

18
Newman schreef: Kun je niet gewoon opschrijven hoeveel uur je bezig bent met de bezorging en die dan declareren bij je chef? Jullie hebben nu toch een CAO met uurloon? :twisted:
Ik zal het volgende maand eens gaan proberen. :D
cron