Re: VEEL POST bij Sandd

394
inderdaad heb ik ook een paar reisboeken en een paar boeken van Klingel, maar ik heb wel heel veel Landal Greenparks.. Ik heb dan weer veel minder reguliere poststukken.. Dat wordt dinsdag 1 extra heen en weer fietsen, anders houdt mijn fiets het niet..
ex Sandd Postbezorgster

Re: VEEL POST bij Sandd

396
slagvaardige schreef:Wel knullig dat ze het voor de Kerst brengen. Ze hadden het best de dinsdag na Kerst kunnen brengen en ons voor een keer op woensdag kunnen laten bezorgen. Nu zitten we met de Kerst met al die catalogi in huis. :x
:ugeek: dan zet je het in de schuur met een plastic-zak eroverheen
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: VEEL POST bij Sandd

398
lolgirl schreef:inderdaad heb ik ook een paar reisboeken en een paar boeken van Klingel, maar ik heb wel heel veel Landal Greenparks.. Ik heb dan weer veel minder reguliere poststukken.. Dat wordt dinsdag 1 extra heen en weer fietsen, anders houdt mijn fiets het niet..
die heb ik ook plus een flinke stapel belasting briefen, ben blij dat ik nu met postkar loop voor die landal boeken.
sandd bezorger krommenie.

Re: VEEL POST bij Sandd

399
@Sander

hangt ook een beetje van je hoeveelheid poststukken af sander.
ter vergelijking... vrijdag heb ik voor de 2 wijken.. 46 en 57 kilo toch slechts 900 poststukken.
is dus een rustige vrijdag.

maar als het volume weer gaat aantrekken kan je vrijdagen hebben van 600 - 800 poststukken per wijk.
en dat is een normale drukke vrijdag.

zo,n 1 keer per 6 weken / 2 maanden heb ik uitschieters van 1000- 1200 per wijk.
als je je er op in stelt is het geen probleem. gewoon stug doorwerken.

3 kratten met dikke boeken sorteert snel uit... 3 kratten met dunne post daar ben je wel wat langer
mee bezig dan een half uur is mijn ervaring. ;)

maar dat je dan al die dagen nog selektvracht doet en savonds... petje af Sander!
met een eigen auto of krijg je die van selectvracht? ;)

Re: VEEL POST bij Sandd

400
Ik had voor 2 wijken een paar keer 2600 stuks.
Om dat binnen de tijd te bezorgen wanneer het om 16.30 uur al donker is moet ik gaan rennen met de post en mijn man hielp ook nog met de auto.
Als je langs de brievenbussen kan lopen ben je zo van de post af.
Maar ik had voortuinen van soms 10 meter lang en veel obstakels.
Kilometers loop je dan extra.
Die ene wijk had ook 740 adressen met een bungalow straat waar alle huizen ver uit elkaar staan.
En dan gaat het bezorgen je echt tegen staan.
Nu loop ik weer met plezier mijn oude vertrouwde wijk.
En wacht ik op een klein wijkje waar je over de stoep kan fietsen langs de deuren.
Lang leve de oude stadswijken.
cron