Re: VEEL POST bij Sandd

232
Hoi hoi,

we leven nog .... (Y)
manlief heeft de invalwijk op z'n brommer gedaan. :D

Hij heeft nog 2 gele bakken van DHL :shock: en die zaten met 1 flat al vol (4 portieken),
en daarna nog 2 x bijladen ....
Het was gelukkig invallen voor 1 week.
Maar zag op de prognose dat vlg week vrijdag weer druk is voor die bezorger. Ruim 500 stuks ...

Fijn weekend allemaal !!
Groetjes, Annelies

Re: VEEL POST bij Sandd

235
Oja, het waren de chocoladeletters van Sinterklaas!! Nee joh @Elise, geen medelijden. Zet ze in de gang tegen de verwarming en neem een thermoskan mee, voor heerlijke, warme chocolademelk! :lol:

Ik moet er nu je het zegt, niet aan denken wat ik dan heb voor de grote wijk. Ik zal eens kijken. :shock:

Eta: 72 kilo en 804 stuks. :o

mwha.. toch 79 a 80 Eurootjes in een slag. Lekker verdienen dus!

Maar een krant erbovenop @Elise, kunnen ze die slag niet maken. Dat is toch te gek. Dat kunnen ze echt niet doen. Laat ze dan een weekje of een slag eerder of later ermee aan komen.

Re: VEEL POST bij Sandd

237
Annelies1958 schreef:Hoi hoi,

we leven nog .... (Y)
manlief heeft de invalwijk op z'n brommer gedaan. :D

Hij heeft nog 2 gele bakken van DHL :shock:
Ik wou dat ik de fietstassen van DHL nog had, zeg!.... Dat was echt veel beter spul dan die rommel van Sandd en Netwerk VSP. En de fietstassen van Sandd zijn trouwens ook veel te ondiep. Daar krijg ik geen vier bakken vol met post ingepropt hoor.

Weet iemand misschien waar je ergens echt grote fietstassen kan kopen? En ook zo'n sorteerhulpstuk lijkt me wel handig. Dat zag ik laatst in zo'n promotiefilmpje van PostNL.

Re: VEEL POST bij Sandd

239
@anneke

de Fietstassen van Dhl zijn echt dieper dan de Sandd tassen.
de Kratten van dhl zijn dieper maar Smal
de Kratten van sandd zijn minder diep maar Breed...

als je de kratten meeneemt in je fietstassen raad ik je aan de dhl kratten mee te nemen.
dan ben je minder breed en kan je eenvoudiger overal langs.. ;)

@bucky666

ik krijg wel de Inhoud van 4 kratten sandd in 1 keer mee.. maar dan zonder de kratten !
het hangt wel af van het gewicht natuurlijk..
cron